W dniu 18.01.18 dyżur z Panem prof. dr hab S.Kowalem zostaje odwołany


 

 

W dniu 17.01.18 dyżur z Panem dr inż. Z.Szmajem zostaje odwołany


 

 

Starości studiów stacjonarnych i niestacjonarnych

III rok Zarządzania, Bezpieczeństwa wewnętrznego i Obronności państwa oraz

II roku- II stopień Zarządzania i dowodzenia i Obronności państwa

Dnia 19.01.18 godz. 15.30 s.002 odbędzie się spotkanie w sprawie absolutorium z Panią dr Anną Ludwiczak


 

Zarządzanie 2 ROK STACJONARNY

Zajęcia z drem K. Deręgowski w dniu 22 stycznia odbędą się według planu:

8.00-8.45 grupa ZFP 1A

8.50-9.35 grupa ZFP 1B

9.45-10.30 grupa ZFP 2A

10.35-11.20 grupa ZFP 2B

11.45-12.30 grupa ZP A

12.35-13.20 grupa ZP B

13.30-14.15 grupa ZL A

14.20-15.05 grupa ZL B


 

studia niestacjonarne

Od dziś  tj. 12.01.18 można odbierać karty okresowych osiągnięć studenta na semestr zimowy 2017/2018


I roku Zarządzania

Kontakt z opiekunem roku Panią dr A.Matuszewską możliwy jest podczas dyżurów tj. środy w godz. 11.30-12.30 ; 15.30-16.30 s.20  oraz drogą mailową am.matuszewscy@wp.pl 


 

Dnia 9.01.18 z powodu choroby zajęcia z Panią dr A.Pisarską zostają odwołane.


 

 

Zarządzanie II roku studia stacjonarne

Osoby, które nie pisały kartkówek z przedmiotu „Statystyka opisowa”z Panem dr K.Deręgowskim proszone są o zgłoszenie się 15 stycznia do sali 32

18.00 – kartkówka 1, 18.20 – kartkówka 2, 18.40 – kartkówka 3.

 


Zarządzanie I rok studia stacjonarne

Dnia 05.01.18 wykład z Panem prof. dr hab. T . Buksińskim zostaje odwołany. Zaliczenie planowane na dzień 05.01.18 przeniesione jest na 12.01.18

 


Bezpieczeństwo wewnętrzne III rok
Seminarium dyplomowe z Panem dr hab P.Delą odbędzie się:
18.01 godz. 11.45-18.45
19.01 godz. 8.00-13.00
26.01 godz. 11.45-16.45

Zarządzanie III rok studia stacjonarne

Seminarium dyplomowe z Panią dr hab. H.Mizgajską dnia 12.01 odbędzie się w godz. 10.00-12.15 s.003

 


Zarządzanie i Bezpieczeństwo wewnętrzne II rok

Dnia 04.01.18 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr G.Płonką zostają odwołane

 


   Konsultacje Pana dr hab M.Frączka odbędą się w dniach 16-19 stycznia 2018.
16.01.2018 – w godz. 12.30-15.30.
17.01.2018 – w godz. 11.45-15.00
18.01.2018 – w godz. 15.30-17.00
20.01.2018 – w godz. 11.20-12.50.

Wszystkie terminy są dostępne po uprzednim umówieniu się studenta z zaległościami na mój adres e-mail.

 


Zarządzanie III roku studia stacjonarne

Kolokwium uzupełniające (ostatni termin) z statystyki opisowej z drem K. Deręgowskim odbędzie się 15 stycznia o godz. 17.00 w sali 32 Nowy Świat 4.

 


Zarządzanie II roku studia niestacjonarne

Dyżury dra K. Deręgowskiego dla studentów niestacjonarnych odbędą się 13 stycznia w godz. 18.00-20.00 oraz 14 stycznia w godz. 18.30-20.30 w sali 32 Nowy Świat 4.

 


 

Dyżur z Panią dr A. Maczasek zostaje przeniesiony z 3 i 4 stycznia na 5 stycznia 2018 r. godz. 12.00-14.00


Dnia 04.01.18 zajęcia z Panem mgr W.Jaszczurem zostają odwołane. Termin odpracowania zajęć zostanie uzgodniony z prowadzącym na zajęciach.


Praktyki zawodowe

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Kierunek: bezpieczeństwo wewnętrzne (V semestr)

Kierunek: obronność państwa (I stopień; V semestr)

Kierunek: obronność państwa (II stopień; III semestr)

Składanie dzienników praktyk (wskazane grupowe składanie) do sprawdzenia

do dnia 31.01.2018r. w dniach:

  • wtorek w godz. 13.30 – 14.45
  • środa w godz. 15.30 – 16.15 (uczelniane tygodnie nieparzyste).

Dzienniki należy składać w pokoju 105 w Collegium Novum.

 


 

Uwaga !!!

Zmiana w  planie zajeć BW III rok studia stacjonarne

 

 

W dniu 19.12 dyżur w godz. 15.00-16.00 z Panią dr A.Pisarską zostaje odwołany.

 

 

ZFP III ROK studia stacjonarne

Uwaga zmiana w planie zajęć. Aktualny plan na portalu.

 

 

Dyżur dr T.Manasterskie zostaje przełożony z 14.12 na dzien 20.12 godz.17.00-19.00 p.27

 

 

 

II STOPIEŃ STUDIA MAGISTERSKIE

ZARZĄDZANIE I DOWODZENIE    1 ROK

STUDENCI STUDIÓW STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH 

Szanowni Państwo

         W związku z rozpowszechnianiem nieprawdziwej informacji dotyczącej specjalności Zarządzanie Logistyką oświadczam, że:

  1. Specjalność Zarządzanie Logistyką nadal znajduje się w ofercie kształcenia Wydziału Nauk Społecznych               i Humanistycznych.
  2. Ofertę dydaktyczną Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych na wniosek studentów, kończących studia I stopnia- licencjackie na kierunku zarządzanie, rozszerzono od roku akademickiego 2017/2018 o specjalność Zarządzanie Logistyką. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom studentów nie tylko przygotowaliśmy odpowiedni program kształcenia, ale także rozpoczęliśmy proces wzmacniania kadry dydaktycznej.
  3. Uruchomienie specjalności, tak jak w przypadku każdej innej (zgodnie z Uchwałą Senatu PWSZ musi być to grupa minimum 25 osobowa) będzie zależało jedynie od wyboru studentów.
  4. Celem kierownictwa Wydziału jest rozwijanie specjalności m.in. poprzez modyfikowanie, zgodnie z wymogami rynku pracy jej programu, organizacja pracowni logistycznej i zakup profesjonalnego wyposażenia oraz kontynuacja procesu wzmacniania kadry dydaktycznej.

Zapisy na poszczególne specjalności, zgodnie z przyjętym Wydziale wzorcem, odbywać się będą w semestrze letnim.

                                                                    

    Dziekan Wydziału

Nauk Społecznych i Humanistycznych

        dr Beata Wenerska

W dniu 13.12.17 zajęcia z Panią mgr M.Poniatowską zostają odwołane

W dniu 14.12.17 zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką zostają odwołane

W dniu 11.12.17 dyżur Pani dr M.Kowalczyk zostaje odwołany

OP II rok studia magisterskie

Seminarium magisterskie z Panem dr W.Scheffsem zostaje przeniesione z 14.12 na dzień 11.01 godz.10.00

Z powodu choroby zajęcia z Panią dr A.Maczasek w dniach 09-10.12.17 zostają odwołane.

Dyżur Pani dr M.Andrzejczak z dnia 11 grudnia br. zostaje wyjątkowo przełożony na 13 grudnia br. – odbędzie się w godzinach 10:15-12:15.

II rok Zarządzanie i Dowodzenia studia niestacjonarne

Dnia 09.12.17 wykład z Panią dr B.Wenerską zostaje przeniesiony na 20.01. 18

Uwaga !!!

Zmian planu dla BW I rok i OP III rok studia stacjonarny. Aktualny plan na portalu.

Zarzadzanie III rok i Obronnosć Państwa III rok

Informujemy, iż w dniach 08.01; 15.01 i 22.01.2018 w godz. 13.30-17.30 s.zielona odbywać się będzie wykład ogólnouczelniany „Obywatel w systemie prawa „- prowadzacy dr A.Kwiatkowski

Bezpieczeństwo wewnętrzne III rok

Informujemy, iż w dniach 08.12; 15.12 i 05.01.18  w godz. 8.00-11.15 s.303 oraz 08.01.18 godz. 9.00-11.15 s.102 odbywać się będzie wykład ogólnouczelniany „Obywatel w systemie prawa „- prowadzacy dr A.Kwiatkowski

W dniu 05.12 zajęcia z Panem mgr G.Kryjomem zostają odwołane. Termin odpracowania zajęć zostanie ustalony na kolejnych zajęciach.

Zarzadzanie III rok  studia stacjonarne

Seminarium dyplomowe z Panem dr J.Kolańskim (za Pana dr hab. E.Cyrsona) odbędzie się 06.12 godz. 15.00-18.15 s.28 i 18.12 godz. 10.00-13.15 s.28

Zaliczenie i egzamin uzupełniający z Pania dr hab H.Mizgajską odbędzie się 12.01.18 studia stacjonarne -godz. 12.30; studia niestacjonarne – godz. 16.00

ZiD – II stopień I rok studia stacjonarne

Do dnia 06.12.17 odbywać się będą zapisy na seminarium magisterskie. Zapisać się można w Dziekanacie p.213 lub telefonicznie 62- 76-79-527 wykaz promotorów . Ilość miejsc ograniczona.

ZiD – II stopień I rok studia niestacjonarne

Od dnia 02.12.17 odbywać się będą zapisy na seminarium magisterskie. Zapisać się można w Dziekanacie p.213 lub telefonicznie 62- 76-79-677 wykaz promotorów . Ilość miejsc ograniczona.

 

Osoby, które mają zaległe zaliczenia uzupełniajace u Pana prof dr hab. T.Buksińskiiego mogą zgłaszać się na dyżur  tj. piatki nieparzyste godz. 11.00-13.30 i 16.45-17.15 p.204

Zaliczenia i egzaminy uzupełnaijące z Panem dr hab. M.Skarżyńskim odbędą się 15.12.17 godz. 17.00 s.20 ul.Nowy Świat

OP – II stopień I rok studia stacjonarne

Do dnia 05.12.17 odbywać się będą zapisy na seminarium magisterskie. Zapisać się można w Dziekanacie p.213 lub telefonicznie 62- 76-79-527 wykaz promotorów . Ilość miejsc ograniczona.

BW II rok studia stacjonarne

Odpracowanie zajęć z Panią mgr E.Kulawiecką odbędzie się: gr 1 – 17.01.18 godz. 11.45; gr 2 -04.01.18 godz. 11.30-14.45

III rok Zarządzanie studia niestacjonarne

Dnia 01.12 godz. 18.30s. 28 odbędzie się seminarium dyplomowe z Panią dr A.Pisarską

PRAKTYKI ZAWODOWE- SPOTKANIE INFORMACYJNE

Zarządzanie

I rok – studia stacjonarne  –  05.12.2017 godz.11.15 s.22

I rok –  studia niestacjonarne – 14.01.2018 godz.12.50 s.20

II rok – studia stacjonarne  –   19.12.2017 godz.11.15 s.22

II rok –  studia niestacjonarne – 20.01.2018 godz.12.50 s.20

PRAKTYKI ZAWODOWE- SPOTKANIE INFORMACYJNE

Zarządzanie i Dowodzenie

I rok – studia stacjonarne  –  12.12.2017 godz.11.15 s.22

I rok –  studia niestacjonarne – 10.12.2017 godz.12.50 s.20

 

W dniach 07-08.12 dyżur Pana prof. dr hab. S.Kowala zostaje odwołany.

7 grudnia ( czwartek ) o godzinie 17.00 odbędzie się spotkanie  KOŁA NAUKOWEGO SONDAŻ z osobami zaangażowanymi w tworzeniu publikacji naukowej z badań nt. rynku konsumenta . Sala nr 48

Zapraszamy
dr Katarzyna Mikurenda
mgr Małgorzata Spychalska

 

ZFP III ROK

Odpracowanie zajęć z Panią mgr E.Kulawiecką za 16.11.17 odbędzie się: gr.ćw.1 – 05.1217 godz. 17.00-19.15 s.20; gr.ćw.2 -19.12.17 godz 17.00-19.15 s.20

U W A G A ! ! ! !

OSTATECZNY TERMIN WPŁATY SKŁADKI NA UBEZPIECZENIE

OD NASTĘPSTW NIESZCZĘŚLIWYCH WYPADKÓW UPŁYWA

DNIA 15.12.2017r.

WYSOKOŚĆ SKŁADKI WYNOSI – 35 zł.

WPŁATY   NALEŻY   DOKONAĆ

W DZIEKANACIE WNSiH, POKÓJ 213

Dnia 28.11.17 z powodu szkolenia zajęcia z Panią dr M.Andrzejczak zostają odwołane.

ZL III rok – gr 1  odpracowanie zajęć dnia 19.12.17 godz.9.45-11.15 s.103

ZFP III rok gr 1 -terminy odpracowania uzgodnione zostaną na kolejnych zajeciach

Przysposobienie biblioteczne

Zarządzanie I rok studia stacjonarne

Zaliczenie z przysposobienia bibliotecznego odbędzie się:

gr. ćw. 1 – 05.12.17 godz. 13.30-15.00

gr. ćw. 2 – 05.12.17 godz. 11.45-13.15

gr.ćw. 3 – 12.12.17 godz. 11.45-13.15

czytelnia – budynek Collegium Novum ul.Nowy Świat 4a

Przysposobienie biblioteczne

Bezpieczeństwo wewnętrzne  I rok studia stacjonarne

Zaliczenie z przysposobienia bibliotecznego odbędzie się:

gr. ćw. 1 – 14.12.17 godz. 11.45-13.15

gr. ćw. 2 – 14.12.17 godz. 13.30-15.00

czytelnia – budynek Collegium Novum ul.Nowy Świat 4a

W dniu 28.11.17 z powodu szkolenia zajęcia w godz. 8.00-16.00 z Panem mgr J.Przybyłem zostają odwołane. Termin odpracowania ustalony będzie na kolejnych zajęciach.

studia stacjonarne i niestacjonarne

Osoby, które do dnia 25.11.17 nie podpiszą umowy o studiowaniu, zostaną skreślone z listy studentów.

Z III rok i BW III rok studia niestacjonarne

Do dnia 02.12.2017 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany – do wyboru:

„Obywatel w systemie prawa” dr A.Kwiatkowski  lub „Polityka społeczna w III RP” dr A.Kwiatkowski.

Zapisy można dokonywać bezpośrednio w Dziekanacie p.213, telefonicznie 62 767-96-77 lub drogą mailową  a.klesta@pwsz.kalisz.pl

O uruchomieniu wykładu decyduje większość zapisanych osób.

Z III rok i BW III rok studia stacjonarne

Do dnia 01.12.2017 odbywać się będą zapisy na przedmiot ogólnouczelniany – do wyboru:

„Obywatel w systemie prawa” dr A.Kwiatkowski  lub „Polityka społeczna w III RP” dr A.Kwiatkowski.

Zapisy można dokonywać bezpośrednio w Dziekanacie p.213, telefonicznie 62 767-95-28 lub drogą mailową a.grudnicka@pwsz.kalisz.pl

O uruchomieniu wykładu decyduje większość zapisanych osób.

III rok ZL i ZFP

Dnia 28.11 z powodu szkolenia zajęcia z Panią dr M.Andrzejczak zostaja odwołane.

BW II rok studia stacjonarne

Dnia 28.11 z powodu szkolenia zajęcia z Panią mgr D.Ładą zostają odwołane.  Zajecia zostaną odpracowane  08.01.18 godz. 9.45 gr 1; 11.45 gr.2

studia stacjonarne i niestacjonarne

Osoby, które do dnia 25.11.17 nie podpiszą umowy o studiowaniu, zostaną skreślone z listy studentów.

Dnia 05.12 godz. 15.00 p.48 odbędzie się zaliczenie uzupełniajace z przedmiotu „Mikroekonomia” z Panią mgr S.Pietrzak

Z I rok studia stacjonarne

W dniu 24.11.17 wykład monograficzny z Panem dr Ł.Włodarkiem zostaje odwołany.

BW III ROK

Odrobienie zajęć z przedmiotu „Zrządzanie ochroną osób i mienia”

z Panem mgr L.Kudłą za dzień 15.11 odbędzie się w nastepujacych terminach: gr.2 – 29.11 godz. 13.30-15.00 ;      gr 3 -30.11 godz. 11.45-13.15

III Zarządzania studia stacjonarne

Dnia 27.11.17 godz.11.15 p.206 odbędzie się spotkanie informacyjne z seminarzystami dr hab E.Cyrsona

Studenci I roku Zarządzania studia niestacjonarne – podział na przedmioty do wyboru : Metodyka studiowania i Techniki i technologie studiowania

ZP II rok

W dniu 28.11.17 zajęcia dla Panią mgr M.Makowska zostają odwołane. Zajecia te zostana odpracowane „Administracja publiczna” – 05.12 godz.9.45-11.15  s.22; „Polityka społeczno-gospodarcza” – 19.12. godz.9.45-11.15 s.22

ZFP II rok

W dniu 28.11.17 zajęcia dla Panią mgr M.Makowska zostają odwołane. Zajecia te oraz za dzień 14.11 zostana odpracowane 07.12.17 w godz.9.45-13.00 s.20

OBRONNOŚĆ PAŃSTWA II ROK STUDIA NIESTACJONARNE

Zajęcia poligonowe z modułu „Budowa broni i amunicji” zaplanowane na dzień 26.11.17 na  strzelnicy w miejscowości  Nowolipsk zostają w całości odwołane. Zajęcia prowadzone przez dra hab I.Dziubka odbędą sie w sali 303 na ul.Łódzkiej: godz.9.40-11.10 wykład; godz. 11.20-14.30 konwer.

Studenci II roku (III sem.) studia niestacjonarne proszeni są o wydrukowanie na zajęcia z przedmiotu „Zarządzania projektami” z Panią mgr M.Spychalską dokumentów:

– realizowaną ofertę

– uchwałę „Młode talenty”

 

Zarządzanie I rok

W dniu 28.11.17 zajęcia dla gr.1 z Panią mgr S.Pietrzak zostają odwołane. Zajecia te zostana odpracowane 29.11.17 w godz.8.00-11.15 s.26

W dniu 21.11.17 zajęcia z Panią dr I.Racką zostają odwołane.

W dniu 21.11 z powodu wyjazdu służbowego dyżur Pani mgr D.Łady zostaje odwołany.

Konsultacje w sprawie praktyk zawodowych realizowanych w ramach projektu na Wydziale Nauk Społecznych i Humanistycznych odbywać się będą w piatki w godz.17.30-18.30 p.210 oraz we wtorek (21.11) godz.15.00

II Zarządzania i dowodzenia studia stacjonarne

Dnia 22.11.17 godz.11.15 p.206 odbędzie się spotkanie informacyjne z seminarzystami dr hab E.Cyrsona

W dniu 28.11 dyżur Pani dr A.Pisarskiej ze względu na uczestnictwo w szkoleniu dyżur zostaje odwołany

W dniu 16.11.17 zajęcia z Panią mgr S.Pietrzak zostają odwołane.

W dniach 15-16.11.20178 zajęcia z Panią mgr E.Kulawiecką zostają odwołane.

ZFP III rok

W dniu 14.11.2017 wykład z Panem dr J.Frąszczakiem zostaje odwołany.

W dniu 14.11.2017 zajęcia z Panią mgr S.Pietrzak zostają odwołane

 

W dniu 14 listopda zajęcia z dr Izabelą Rącką zostają odwołane.

W dniach  14-15.11.17 zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane.

ZP II rok studia stacjonarne

Ćwiczenia z przedmiotu „Polityka społęczno gospodacza” z Panią mgr M.Makowską w dniu 14.11 zostają odwołąne. Zajecia te zostaną odpracowane 21.11 godz.9.45 s.22

ZFP II rok studia stacjonarne

Wykład z przedmiotu „Nauka o przedsiębiorstwie ” z Panią mgr M.Makowską w dniu 14.11 zostają odwołany. Zajecia te zostaną odpracowane 27.11 godz.9.45 s.22

W dniu 09.11 zajęcia z Panią mgr M.Malanowską zostają odwołane.

studia I stopnia stacjonarne i niestacjonarne

Dnia 24.11.17 godz. 16.30 s.40 odbędzie się egzamin uzupełniający z przedmiotu „Badania marketingowe” z Panią dr K.Mikurendą

Dyżur Pani dr M.Andrzejczak z dnia 13 listopada 2017r. zostaje wyjatkowo przeniesiony w na następujące terminy:
14 listopada 2017r. w godzinach 15.45-16.45 oraz 15 listopada 2017r. w godzinach 13.15-14.15.

BW III rok

Z powodu szkolenia zajęcia w dniu 08.11.2017 z Panem mgr L.Kudłą zostają  odwołane.

BW II rok

Z powodu szkolenia zajecia w dniu 08.11.2017 z Panią mgr E.Kulawiecką zostają  odwołane

PRAKTYKI ZAWODOWE

studia stacjonarne i niestacjonarne

Kierunek: zarządzanie -III rok (wszystkie specjalności)

Kierunek: zarządzanie i dowodzenie (II rok)

Oddawanie dzienników praktyk po odbytej praktyce w miesiącu październiku w terminie 28.11.2017 – 24.01.2018 (pokój 105 Collegium Novum)

w dniach:

  • wtorek w godz. 13.30-14.45
  • środa w godz. 15.30-16.15 (tyg.nieparzyste)

W dniu 13 listopada (poniedziałek) dyżur i zajęcia dr Magdaleny Kowalczyk zostają odwołane z powodu wyjazdu służbowego.

W dniachb 06-08.11.2017 z powodu wyjazdu na konferencję zajęcia z Panem mgr W.Łukaszonkiem zostają odwołane.

Zarządzanie 2 ROK STUDIA STACJONARNY

Zajęcia z drem K. Deręgowski w dniach 18 i 19 grudnia odbędą się według planu:

Poniedziałek 18 grudnia

8.00-9.30 grupa ZL B

9.45-11.15 grupa ZFP 2A

11.45-13.15 grupa ZP B (za 16.10.17)

13.30-15.00 grupa ZL A (za 16.10.17)

15.30-17.00 grupa ZFP 1A

17.15-18.45 grupa ZFP 1B (za 16.10.17)

Wtorek 19 grudnia

8.00-9.30 grupa ZP A (za 16.10.17)

9.45-11.15 grupa ZFP 2B (za 16.10.17)

OBRONNOŚĆ PAŃSTWA
I ROK STUDIA MAGISTERSKIE
Wtorkowe zajęcia z przedmiotu „Edukacja obronna” rozpoczną się od 14.11.2017

 

W dniach 23.10 z powodu wyjazdu na konferencje zajęcia z Panem mgr W.Łukaszonkiem zostają odowłane.
Dyżur Pana dr Sz.Bachrynowskiego odbędzie się  23 X (pon.) godz. 15.30- 17.30 ul.Łódzka
Uwaga !!
Zmiana w planie
II roku Bezpieczeństwo wewnętrzne- studia stacjonarne
i I rok Zarządzanie i dowodzenie – studia stacjonarne
Zarządzanie I rok
Dnia 18.10 wykład z Panią  dr hab. E.Andrysiak zostają odwołane
Do dnia 25.10.17 zajecia z Panią mgr P.Zimoch zostają odwołane.
PRAKTYKI ZAWODOWE
Wpisy z zaliczenia praktyk zawodowych w dniach:
  •  wtorek w godz. 13.30-15.00
  • środa w godz. 15.30-16.30 (tygodnie nieparzyste) w pokoju  105 Collegium Novum
Uwaga! I rok BW gr. języka angielskiego!
Podręcznik – File Intermediate Plus – kupujemy tylko część A (podręcznik składa się z części A i B).

 

Studia stacjonarne ( zwrot indeksów,kart ):

Zgodnie z § 26 pkt 3 Regulaminu studiów termin składania indeksów i kart do rejestracji (oraz dzienników praktyk) w Dziekanacie ( pokój 213) upływa dnia 17.10.2017r (wtorek).

Warunkiem wpisu na kolejny semestr jest złożenie indeksu i karty w Dziekanacie w terminie wyznaczonym przez Dziekana WNSiH.

 

Studenci którym brakuje więcej niż 14 pkt ECTS  w programie USOS zobowiązani są do zgłoszenia się  w Dziekanacie (pokój nr 213) w terminie do 06.10.2017r.  W przypadku nie zgłoszenia się zostanie wystawiona decyzja o skreśleniu z listy studentów.

 

 

W dniach 02-04.10.17 z powodu choroby zajęcia z Panią mgr I.Kulińską Badio zostają odwołąne.

 

 

informacja dotycząca spotkania organizacyjnego dla studentów studiów stacjonarnych

 

informacja dotycząca spotkania organizacyjnego dla studentów studiów niestacjonarnych

 

 

ogłoszenia dla I roku Zarządzanie studia stacjonarne dot. zapisów na w-f   ( informacja o zapisach ,   plan )

 

harmonogram roku akademickiego 2017/2018 dla Wydziału Nauk Społecznych i Humanistycznych

 

————————————————————–

 

 

 

W dniu 29 września (piątek) dyżur dr Magdaleny Kowalczyk odbędzie się od godziny 9.45 – 11.45 pokój 40

 

W dniu 22 września (piątek) dyżur dr Magdaleny Kowalczyk w związku z wyjazdem na konferencję naukową zostaje odwołany

 

W dniu 19.09.17 dyżur z Panią dr A.Pisarską zostaje odwołany

 

Dnia 25.09.17 godz.8.30 odbędzie się dyżur Pana dr Sz.Bachrynowskiego

 

Dnia 18.09.17 dyżur Pani dr A.Matuszewskiej odbędzie się w godzinach 12.30 – 14.30.

 

Zarządzanie I roku studia stacjonarne

Dyżury dra K. Deręgowskiego odbędą się 11, 18 i 25 września w godz. 12.00-14.00 w sali 32.

Dyżur Pana  mgr A.Staniszewskiego  odbędzie  się:
12,19,26.09 2017r. w godzinach 15.30-17.30 s.40

Dyżur mgr Pameli Zimoch odbędzie  się:
11.09 2017r. w godzinach 13.00-15.00 s.24 ul.Nowy Świat
18.09 2017r. w godzinach 9.30-11.30 s.24 ul.Nowy Świat

 

 

Dyżury mgr Małgorzaty Spychalskiej odbywać będą się:
05.09 2017r.(wtorek) w godzinach 8.45-10.45
12.09 2017r.(wtorek) w godzinach 8.45-10.45
18.09-26.09 2017r.-urlop

 

Terminy dyżurów Pani dr A.Matuszewskiej:

28.08; 04.09; 11.09; 18.09; 28.09  godz. 14.00 – 16.00 pokój 101

 

 

Dnia 15.09.17 godz. 10.00  s.20 odbędzie się dyżur Pana dr R.Orlińskiego

 

 

Terminy dyżurów Pani dr K.Mikurendu:

05.09 godz. 17.00 (wtorek); środy – 13.09; 20.09; 27.09  godz. 17.00 – 19.00 p.40

 

Terminy dyżurów Pani dr M.Kowalczyk:

26 siperpnia (sobota) godz. 10.00 – 12.00 pokój 40
6 września (środa) godz. 11.00 – 13.00 pokój 40
15 września (piątek) godz. 13.00 – 15.00 pokój 40
22 września (piątek) godz. 11.00 -13.00 pokój 40
29 września (piątek) godz. 11.00 – 13.00 pokój 40

 

 

PRALTYKI ZAWODOWE

Studia stacjonarne i niestacjonarne

Kierunek: Zarządzanie – I i II rok (wszystkie specjalności)

Kierunek: Zarzadzanie i dowodzenie

1. W celu uzyskania zaliczenie z praktyki należy do dnia 27.09.2017 r. złożyć do sprawdzenia dziennik praktyk (brak złożenia dziennika powoduje nie zaliczenie praktyki).

2. Dyżury do dnia 27.09.2017r.

wtorek w godz. 15.30-16.30

środa w godz. 10.00-11-30

3. W indeksie nalezy dodatkowo wypełnić str. 82-83 (dotyczy także studentów, którym zaliczono praktykę na podstawie pracy zawodowej)